Calculator

TunesKit Spotify Music Converter Review: Descărcați cu ușurință Spotify în MP3

necompletat

Pentru majoritatea oamenilor, ascultarea muzicii este o parte indispensabilă a vieții. Ne place să ne bucurăm de muzică atunci când suntem fericiți sau chiar triști. Fiind unul dintre cele mai populare servicii de muzică în streaming, Spotify a atras până acum peste 100 de milioane de utilizatori. Dacă sunteți, de asemenea, un fan Spotify, puteți accesa cu ușurință acces la tonuri de melodii de la diferiți artiști celebri gratuit.

Cu toate acestea, pe măsură ce trece timpul, este posibil să te simți întotdeauna enervat de reclame. Mai mult, chiar și abonații plătiți ai Spotify își pot descărca doar melodiile preferate și le pot reda doar în aplicația Spotify. Nu aveți voie să ascultați piesele descărcate în alte playere MP3. În plus, dacă anulați abonamentul, toate melodiile descărcate vor fi dispărute și nu le mai puteți asculta. Acesta este și motivul pentru care TunesKit Music Converter pentru Spotify iese.

necompletat

TunesKit Spotify Music Converter este o aplicație dedicată care vă permite să descărcați și să convertiți melodii de la Spotify la MP3, WAV, FLAC sau alte formate. Astfel, vă puteți bucura cu ușurință de orice muzică Spotify pe orice player sau dispozitiv pe care doriți. Este TunesKit unul dintre cei mai buni convertitori Spotify de pe piață? Următoarea este recenzia noastră despre acest software. Puteți citi cu atenție și aflați răspunsul.

TunesKit Music Converter pentru caracteristicile principale ale Spotify

TunesKit Spotify Music Converter este un program ușor de utilizat, care permite utilizatorilor să descarce melodii de pe Spotify cu ușurință. Este capabil să înlăture restricția DRM din melodiile, listele de redare, albumele, podcast-urile, etc. Între timp, îl puteți utiliza pentru a converti melodii Spotify în mai multe formate simple în MP3, FLAC, AAC, WAV, M4A și M4B cu o calitate înaltă păstrată. Spre deosebire de unele instrumente de înregistrare audio care înregistrează sunete în timp real, TunesKit Music Converter pentru Spotify a adoptat o tehnică excelentă de decriptare DRM, care poate converti muzica Spotify cu o viteză super rapidă de 5 ori. Mai mult, toate etichetele ID3 și informațiile despre metadate ale melodiilor vor fi păstrate automat, inclusiv titlul, artistul, albumul, genul, anul etc.

Am evidențiat caracteristicile cheie ale TunesKit Spotify Music Converter după cum urmează:

• Convertește melodii, liste de redare, albume, podcast, radio etc. de la Spotify în alte formate de redare universale;
  • Suporta 6 tipuri de formate audio de ieșire, inclusiv MP3, FLAC, AAC, WAV, M4A și M4B; Puteți apoi să redați melodiile Spotify în afara Spotify și pe orice dispozitiv precum iPod, Zune, PSP, etc .;
  • Convertiți muzica Spotify la viteză rapidă de 5 ori cu o calitate fără pierderi; Vă va ajuta să păstrați etichetele ID3, cum ar fi titlul cântecului, informațiile artistului, coperta, etc .;
  • Ardeți cu ușurință muzica Spotify pe CD sau le puteți partaja cu alte persoane; păstrează muzica Spotify pentru totdeauna, chiar dacă anulați abonamentul.

Interfață și cum să utilizați TunesKit Spotify Converter

TunesKit Music Converter pentru Spotify are atât versiunea Windows, cât și versiunea Mac pentru utilizatorii din întreaga lume. Programul este complet compatibil cu Windows 10, 8.1, 8, 7, Vista și XP, precum și cu Mac OS X 10.8 -10.15. Aici am testat versiunea Windows a TunesKit.

După ce am descărcat TunesKit Spotify Music Converter, Am făcut doar clic pe fișierul de instalare pentru a-l instala. Procesul de instalare este incredibil de ușor și întregul proces a fost finalizat în mai puțin de un minut. Interfața TunesKit Music Converter pentru Spotify este destul de clară, simplă și intuitivă. Nu există niciun buton redundant și pot cunoaște cu ușurință funcția fiecărui buton.

În continuare, aș dori să folosesc TunesKit Music Converter pentru Spotify pentru a descărca Spotify în MP3. Toate pot fi terminate doar în 3 pași simpli.

Pasul 1: După ce ați lansat software-ul pe computer, aplicația Spotify va fi deschisă automat. Trebuie să vă conectați la contul Spotify și apoi să căutați pentru a găsi melodiile sau listele de redare pe care doriți să le descărcați. Puteți copia și insera linkul melodiei sau playlistului în bara de căutare TunesKit și faceți clic pe butonul „+” pentru a le importa. Sau pur și simplu trageți melodia sau playlistul Spotify și dați-vă la program.

necompletat

Pasul 2: Mergeți la bara de meniu și alegeți „Preferință” pentru a schimba setările de ieșire pentru fișierele muzicale de ieșire. Puteți selecta un format de ieșire din MP3, M4A, WAV, FLAC, WAV și M4B, puteți alege canalul, rata de eșantion și rata de biți. Viteza implicită de conversie este 5X și puteți alege să lăsați TunesKit să ruleze în 1X pentru a asigura o conversie mai stabilă. De asemenea, aveți voie să arhivați piese de ieșire după albume, sau artiști sau niciuna.

necompletat

Pasul 3: Acum faceți clic pe butonul „Convert” din partea de jos a interfeței TunesKit și va începe conversia. Vă rugăm să așteptați câteva momente și toate melodiile vor fi convertite cu succes. Puteți găsi melodiile convertite făcând clic pe butonul istoric din partea de jos a interfeței. Apoi, puteți utiliza mai bine toate melodiile Spotify fără DRM așa cum doriți.

necompletat

Pentru a vedea procesul de conversie în acțiune, puteți viziona următorul tutorial video:

Pro și contra TunesKit Spotify Music Converter

După ce am testat TunesKit Music Converter pentru Spotify, am găsit cu adevărat un instrument util și îmi place foarte mult. Unele dintre avantajele sale sunt:

• Program simplu de operat, configurarea instalării și procesul de utilizare sunt destul de ușoare. Cred că fiecare persoană poate folosi cu ușurință acest software fără cunoștințe tehnice;
  • Caracteristicile TunesKit sunt puternice și te ajută într-adevăr să descarci melodii Spotify offline;
  • Viteza de conversie este foarte rapidă. Dacă conexiunea dvs. la internet este bună, va fi mai rapidă;
  • Calitatea de ieșire a fișierelor de muzică este aceeași cu cea inițială, iar aceste funcții pot atrage mulți iubitori de muzică, presupun.

În ceea ce privește dezavantajul TunesKit Spotify Converter, nu văd multe. Unul dintre contra poate fi:

• Este un instrument plătit. Versiunea de încercare este gratuită, dar poate converti doar primul minut al fiecărui fișier audio.

Linia de fund

TunesKit Music Converter pentru Spotify este unul dintre cele mai minunate software pentru fanii de muzică Spotify, indiferent dacă v-ați abonat la planul gratuit sau premium. Acesta vă va ajuta să descărcați și să convertiți melodiile iubite de la Spotify la MP3 sau alte formate comune rapid și fără pierderi. Interfața este îngrijită și simplă și cred că nimeni nu va avea probleme în utilizarea aplicației.

Puteți descărca TunesKit Music Converter pentru a încerca și nu vă va da jos. Dacă vă simțiți mulțumit de acesta, puteți achiziționa TunesKit Spotify Music Converter pentru Windows la un preț de 34.95 USD. De asemenea, versiunea acestui TunesKit Spotify Music Converter pentru Mac costă la 34.95 USD. Dar am descoperit că pachetul său Family ar putea fi mult mai bun. Se vinde la 39.95 USD, cu doar 5 USD mai mult, dar poate fi folosit pe până la 5 calculatoare.

necompletat

Redacția